Диетология и снижение веса
Вопрос:
Катерина 1987 , 17 мая 2011 года
Добрий день! Підскажіть будь-ласка якщо у мене хронічний пієлонефрит і пісок 4 мл чи можу я продовжувати худати? Моя вага була 84 кг при рості 164, вік 23 роки! За місяць я схуднула на 7 кг, придержуючись такого харчування: сніданок - каша люба на воді, солена але без масла, через 2 години любий фрукт, в обід запечена риба або м"ясо 150 г + овочі, ввечері суп, або відварна риба, овочі, фрукти. Таке харчування ви мені порекомендували! Після 18.00 не їм! Трішки спостерігається упадок сил, але тільки ввечері і то не завжди! Хочу похудати до 67 кг! Від піску пила Канефрон 4 неділі, але результат не провіряла! Ліки приписав лікар! І підскажіть будь-ласка чи правильно я додержуюсь раціону? Чи не скажиться це погано, якщо я не їм мучного, солодкого, жареного на подальше життя після дієти! 3 роки назад важила 58 кг, поправилася від неправильного харчування, рано не снідала, мало обідала, їла в основному ввечері! Підскажіть будь-ласка чи при такому харчуванні згоряють жири чи просто виходить вода і мишци згоряють? І як посовітуєте виходити з дієти коли я отримаю бажаний результат! Завчасно дякую!
Ответ:
Татьяна Львовна Пилат
специалист-диетолог, доктор медицинских наук, генеральный директор компании «ЛЕОВИТ нутрио»
Здравствуйте, Екатерина! Если вас не затруднит, изложите, пожалуйста, ваш вопрос на русском языке.